Navigation Menu+

Z czego korzystamy?

Korzystamy z poniższych zestawów klocków firmy LEGO, tworząc specjalnie dla Waszych pociech zajęcia:

LEGO_Logo

LEGO Edukacja Maszyny Proste (dzieci w wieku 4-5 lat)
Najmłodsze dziecko warto stopniowo wprowadzać w świat dziecięcych klocków LEGO. Nie dość, że można tu poznać tajniki prostej mechaniki, to w dodatku dziecko nauczy się manipulowania klockami, które czasem potrafią zrobić psikusa i wyskoczyć kilka metrów do przodu! No cóż… Od dawna wiadomo, że te klocki potrafią dawać wiele uciechy, radości, a przy tym nauki oraz satysfakcji :)

LEGO Edukacja WeDo (dzieci w wieku 5-7 lat)
Pozostając wciąż na ziemi, małe dzieci będą mogły odlecieć w fantastyczną przestrzeń robotyki. Podczas każdych warsztatów czekać będzie na nich tajemnicze pudełko LEGO WeDo, z którego Wasze pociechy wyczarują wymyślne roboty. I to nie byle jakie roboty! Korzystając z pomocy notebook’ów dzieci nauczą się programowania swoich konstrukcji. Dzięki kolorowym i intuicyjnym ikonkom każdy będzie w stanie je ożywić. W taki oto sposób efektem końcowym stanie się wspaniała i pełna niesamowitych wrażeń zabawa z własnym robotem, który kręci się, podnosi i opada, rusza łapkami, wydając przy tym zaskakujące dźwięki. …A ileż przy tym satysfakcji, szczęścia i konstruktywnej zabawy!

 

Z jakiego wspomagającego sprzętu korzystamy?

            Sprzęt, jakim się posługujemy przy budowaniu robotów z klocków, i który jest niezbędny do przeprowadzenia profesjonalnych zajęć to:

  • Laptopy wraz z oprogramowaniem LEGO (służy do programowania gotowych robotów, by móc je „ożywić”),
  • Karty zadaniowe, dzięki którym dziecko kontroluje nabyte umiejętności,
  • Projektor multimedialny (wspomaga jakość prowadzonych zajęć).

(Powyższe elementy oraz odrobina przestrzeni i prądu pozwolą na zorganizowanie zajęć pełnych niesamowitych wrażeń i emocji !!!)

            Jedyne więc czego potrzebujemy to:

  • Sala lekcyjna, hol, korytarz – każda przestrzeń, gdzie pomieści się grupa dzieci wraz z stanowiskami pracy (ławka + krzesło), w której panuje względna cisza,
  • Ławka (jedna na dwoje dzieci),
  • Krzesełko dla każdego dziecka,
  • Dostęp do prądu,
  • Niewielka przestrzeń białej ściany bądź tablicy (opcjonalnie) – na życzenie placówki wspomagamy prowadzone zajęcia poprzez wyświetlanie instrukcji rzutnikiem multimedialnym.